loading...
hamrahpin.ir
الهه بازدید : 4 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (1)

معرفی طرح

مشترکین گرامی همراه اول با ثبت نام در طرح ساعت گپ، تنها با ۶ دقیقه مکالمه (داخل و یا خارج از شبکه) تا قبل از ساعت ۱۵ در هر روز، می توانند از ساعت ۱۵ تا۱۶ همان روز از مکالمات رایگان داخل شبکه لذت ببرند. این طرح همزمان با برپایی نمایشگاه تلکام در مهر ماه ۹۲ آغاز و به مدت ۳ ماه ارائه می‏گردد.

 

خرید آنلاین شارژ همراه اول

خرید آنلاین شارژ همراه اول

خرید آنلاین شارژ همراه اول

 

 

نحوه ثبت نام

مشترکین با ارسال عدد ۹ لاتین به سرشماره ۸۰۵۶ و یا ارسال کد دستوری#۳۳۴*۱۱۱*، می توانند راهنمای طرح را طبق جدول ذیل دریافت نمایند. ثبت نام در طرح رایگان می باشد!

 

نحوه ثبت نام

عنوان

سرشماره 8056

کد دستوری

میزان تخفیف(ویژه مشترکین دائمی)

0

*111*3340#

فعال سازی

1

*111*3341#

غیرفعال سازی

5

*111*3345#

راهنما

9

*111*3349#

 

خرید آنلاین شارژ همراه اول

خرید آنلاین شارژ همراه اول

خرید آنلاین شارژ همراه اول

 

 

مرجع :mci.ir

الهه بازدید : 5 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

چند ساله که این سیم کارت اعتباری همراه اول رو داری؟

یک درصد شارژ بیشتر به ازای هر سال همراهی شما در هر بار شارژ.

 

نحوه دریافت هدیه شارژ وفاداری

·     تاریخ شروع طرح ۵ مهر ماه ۹۲ می باشد.

·     شرط برخورداری از طرح آن است که مشترکین اعتباری حداقل یکسال مشترک همراه اول بوده باشند بدین معنا که مشترکین اعتباری که یک سال یا بیشتر از فعالسازی یا تغییر نام سیم کارتشان زمان گذشته باشد، مشمول طرح می باشند.

مشترکین می بایست جهت دریافت هدیه شارژ وفاداری رمز شارژ خود را با کد دستوری *111*122*PIN# وارد کنند.

امکان بررسی مشمولیت در طرح هدیه وفاداری و میزان درصدی هدیه شارژ که به مشترک تعلق می گیرد بر روی کد دستوری *111*1291#وجود دارد.

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

 

قوانین کلی

مشترکین علاوه بر دریافت شارژ مربوط به مبلغ پین وارد شده، به ازای هر سال وفاداری به همراه اول (هر سال از تاریخ فعالسازی یا تغییر نام سیم کارت تا تاریخ کنونی)، ۱٪  شارژ بیشتر دریافت می نمایند. (عدد مربوط به سال رو به پایین گرد می­شود. به عنوان مثال مشترکی که هفت سال و ده ماه از تاریخ تغییر نامش در سیستم گذشته باشد هفت درصد شارژ بیشتر بعنوان هدیه دریافت خواهد نمود)

حداکثر تخفیف قابل ارائه، فارغ از تعداد سال های وفاداری مشترک، ۱۰ درصد است.

امکان بررسی مشمولیت در طرح هدیه شارژ وفاداری و مقدار درصدی هدیه شارژیکه به مشترک تعلق می گیرد بر روی کد دستوری شماره  *111*1291# برای مشترکین وجود دارد.

هدیه شارژ وفاداری برای استفاده درون شبکه بوده وبرای مکالمه، پیامک،پیامک چند رسانه ای و GPRS قابل استفاده می باشد.

امکان خرید بسته و یا انتقال اعتبار، با مبلغ افزوده شده بعنوان هدیه شارژ وفاداری وجود ندارد.

·         چنانچه مدت زمان تغییر نام مشترک در سیستم و فعالسازی سیم کارت کمتر از یکسال باشد، مشترک مشمول طرح نبوده و در صورت شماره گیری کد دستوری مربوط به طرح، به وی اطلاع داده می شود که مشمول طرح نیست، اما پین همچنان قابلیت مصرف را خواهد داشت. به عبارت دیگر در این مرحله پین مصرف نشده و مشترک می تواند آن را به صورت عادی یا در طرح های دیگر شارژ هدیه مورد استفاده قرار دهد.

·         مدت زمان اعتبار هدیه شارژ وفاداری فارغ از مبلغ شارژ پین ۶ ماه می باشد.

·         امکان بهره مندی از دو یا چند هدیه شارژ وفاداری(به ازای اعمال دو یا چند پین) و فعال شدن همزمان آن برای مشترک وجود دارد.

·         در صورتی که مشترک دو یا چند هدیه شارژ وفاداری بصورت همزمان فعال نماید بدیهی است که هر شارژ وفاداری تنها تا پایان زمان اعتبار خود معتبر خواهد بود. اما چنانچه مشترک با کد  *140*11#میزان شارژ خود را استعلام نماید، بیشترین (بزرگترین) تاریخ در بین زمان های اعتبار هدیه های شارژ وفاداری فعال شده به وی اعلام می شود.

·         اولویت مصرف با شارژ هدیه است.به عبارت دیگر مبلغ کارکرد مشترک ابتدا از شارژ هدیه وفاداری وی کسر می گردد سپس از مبلغ شارژ اصلی که مشترک اعمال نموده است مصرف می شود.

·         چنانچه مشترک بسته های هدیه دیگری داشته باشد، مبلغ کارکرد وی ابتدا از اعتبار بسته های هدیه کسر شده و سپس از شارژ وفاداری مصرف می شود.

 

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

 مرجع:mci.ir

الهه بازدید : 5 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

مشترکین همراه اول برای ردیابی گوشی مفقود شده یا دزدیده شده خود می توانند از روش های زیر استفاده کنند:

·         ارسال شماره سریال گوشی از طریق شماره گیری کد #۲۱۴۱*۱۱۱*

·         از طریق سامانه جامع پیامکی خدمات همراه اول باارسال ۲۱۴۱ به شماره۱۱۱

 

سیستم ردیابی گوشی تا ۱۰ روز پس ازدریافت شماره سریال، به جستجوی گوشی مفقود شده می پردازد و درپایان نتیجه را به اطلاع مشترک می رساند. پس از گذشت۱۰ روز در صورت موفقیت در ردیابی گوشی مبلغ ۳۰۰۰ تومان به حساب مشترک منظور شده و کد رهگیری در اختیار مشترک قرار می گیرد تا مراحل حقوقی را از طریق مراجع ذیربط پیگیری نماید.  درصورت عدم موفقیت، هزینه ای از مشترک کسر نشده و مشترک می تواند برای ردیابی مجدد گوشی خود اقدام کند.

در هر دوره، شما تنها می توانید درخواست ردیابی یک گوشی را ازطریق یک شماره همراه اول اعلام کنید.

شما می توانید، در طول هر دوره­ی ۱۰ روزه یکی از روشهای زیر از وضعیت فعال و غیر فعال بودن سرویس ردیابی و نیز تاریخ اتمام مهلت ردیابی اطلاع پیدا کنید:

·         شماره گیری کد #۲۱۴۰*۱۱۱*

·         ارسال ۲۱۴۰ به سرشماره ۱۱۱

 

خرید آنلاین شارژ همراه اول

خرید آنلاین شارژ همراه اول

خرید آنلاین شارژ همراه اول

الهه بازدید : 7 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

در راستای یکپارچه سازی درگاه های ارتباطی مشترکین، همراه اول اقدام به طراحی و پیاده سازی سامانه پیامکی ۱۱۱ جهت دسترسی آسان و رایگان مشترکین به کلیه سرویس ها و خدمات همراه اول نموده است. به این ترتیب کلیه مشترکین همراه اول می توانند با ارسال پیامک به سرشماره رایگان ۱۱۱ و بدون نیاز به حفظ سرشماره های مختلف، به سرویس ها و خدمات همراه اول دسترسی پیدا کنند.پیش از این سامانه جامع خدمات در غالب *۱۱۱# ارائه گردیده بود. منوهای سرشماره پیامکی ۱۱۱ عینا شبیه کد *۱۱۱# است.

به عنوان مثال، در کد *۱۱۱# مشترکین برای دسترسی به بسته­های هوشمند اینترنت همراه، می بایست کد *۱۱۱*۳۲۰# را شماره­گیری می­کنند. در سامانه پیامکی ۱۱۱، می بایست عدد  ۳۲۰ را به سرشماره ۱۱۱ پیامک کنند.

خرید آنلاین شارژ همراه اول

 

 مزایای پیامک به ۱۱۱ 

·    دسترسی به این سامانه و ارسال پیامک رایگان می باشد.

·    مشترکین می توانند به جای حفظ سرشماره های مختلف، با ارسال پیامک به سرشماره ۱۱۱، به کلیه سرویس ها و خدمات همراه اول دسترسی پیدا کنند.

·    خدمات و سرویس های ارائه شده، همانند سامانه *۱۱۱#در چهار دسته اصلی عرضه خواهند شد: خدمات پرداخت، خدمات اصلی، طرح های تشویقی و طرح های مناسبتی.

·    باارسال پیامک خالی به سرشماره ۱۱۱، پیامکی شامل چهاردسته اصلی خدمات (مشابه لایه اول) سامانه *۱۱۱#به مشترک ارسال می شود. به عبارت دیگر پیامک دریافتی به صورت زیر خواهد بود:

 

۱- خدمات پرداخت

۲- خدمات اصلی

۳- طرح های تشویقی

۴- طرح های مناسبتی

 

 

خرید آنلاین شارژ همراه اول

 

·    باارسال عدد صفر یا پیامک خالی به سرشماره ۱۱۱، کدهای مربوط به کلیه سرویس ها و خدمات ارائه شده روی سامانه جامع خدمات از طریق چندپیامک به مشترک ارسال می گردد.

·    مشترک می تواند به صورت لایه به لایه برای دسترسی یه سرویس اقدام نماید. به طور مثال درصورتیکه مشترک پیامک خالی به ۱۱۱ ارسال نماید.پیامک زیر را دریافت می کند:

 

۱. خدمات پرداخت

۲. خدمات اصلی

۳. طرح های تشویقی

۴. طرح های مناسبتی

 

خرید آنلاین شارژ همراه اول

 

درصورتیکه مشترک عدد ۱را به ۱۱۱ بفرستد، پیامک زیر را دریافت می کند:

 

۱۱. دائمی

۱۲. اعتباری

 

خرید آنلاین شارژ همراه اول

 

درصورتی که مشترک عدد ۱۱ را ارسال نماید، پیامک زیر را دریافت می کند:

 

۱۱۱. پایان دوره

۱۱۲. میان دوره

۱۱۳. انتقال اعتبار

  

خرید آنلاین شارژ همراه اول

 

درصورتی که مشترک ۱۱۳ را ارسال نماید، رویه انتقال اعتباراز دائمی به اعتباری اجرا خواهد شد.  

    ·   مشترک می تواند کد سرویس موردنظر را بدون مرور منوها و به صورت میانبر وارد نماید. به طور مثال برای بهره گیری از سرویس انتقال اعتبار از دائمی به اعتباری می توان مستقیما ۱۱۳ را به سرشماره ۱۱۱ ارسال نمود و از این سرویس استفاده نمود.

 

خرید آنلاین شارژ همراه اول

الهه بازدید : 4 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

خدمات بانكداری الكترونیكی به روشهای متعددی مانند خدمات بانكی از طریق اینترنت، انواع خدمات كارت و ارائه خدمات بانكی از طریق تلفن همراه ارائه میشود. بانك ها در تلاش برای كسب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود نسبت به ارائه خدماتی از قبیل مشاهده و ارسال صورت حساب ، خرید و فروش سهام ، پرداخت قبض های خدمات شهری ، انتقال وجه بین حسابهای یك بانك وغیره را از طریق اینترنت ، تلفن (ثابت و همراه) ، دستگاه خودپرداز و پایانه فروش نموده اند. 
در همین راستا شركت ارتباطات سیار با همكاری بانك ها ، نسبت به فراهم سازی امكاناتی در خصوص پرداخت غیر حضوری قبوض تلفن همراه از طریق سامانه اطلاع رسانی 
۹۹۹۰ ، خود پرداز ، تلفن بانك ، اینترنت ، پیام كوتاه ، پایانه فروش و پروتكل وپ در سطح كشور فراهم نموده است.
با این روش ها دیگر لازم نیست مشتركین وقت خود را درترافیك و یا صف طولانی شعب بانك­ها صرف نمایند. بلكه در هر ساعت از شبانه روز، درمنزل، یا درمحل كار و در هر مكان دیگر حتی خارج از محل سكونت خود می توانند قبض تلفن­ همراه خود را پرداخت نموده و دیگر نگران تاخیر و دیركرد درپرداخت آن نباشند.

خرید اینترنتی شارژ همراه اول

خرید اینترنتی شارژ همراه اول

 

 

الهه بازدید : 5 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

پائیز امسال با فعالسازی هر سیم کارت همراه اول (اعتباری و یا دائمی) شانس برنده شدن یک بسته مکالمه ویژه را خواهید داشت. با این بسته می توانید به مدت یکسال هر چقدر که خواستید با دوستان همراه اولی خود (خطوط موبایل و تلفن ثابت)صحبت نمائید! این یک سیم کارت رویایی است که مکالمه با آن نیاز به پرداخت هزینه ندارد!

 

نحوه برنده شدن سیم کارت رویایی:

 

   •خرید و فعالسازی سیم کارت دائمی یا اعتباری همراه اول

   •با مراجعه به دفاترخدمات ارتباطی و ارائه مدارک لازم ( اصل و تصویر کارت ملی یا شناسنامه) می توانید نسبت به ثبت نام وفعالسازی هر یک از سیم کارت های همراه اول اقدام نمائید.

   •رویایی بودن سیم کارت از روی بسته بندی آن مشخص نمی شود. برای برنده شدن این سیم کارت لازم است پس از فعالسازی، سیم کارت را داخل گوشی قرار داده و چند لحظه منتظر بمانید. چنانچه سیم کارت شما یکی از روزانه ۲۰۰ سیم کارت رویایی تعریف شده در سیستم باشد، پیامکی به شما ارسال شده و این موضوع را به شما اطلاع می دهد.

   •دارنده ی سیم کارت رویایی از نظر استفاده از سیم کارت و طرح های تشویقی آتی همراه اول مانند سایر مشترکین خواهد بود.

   •سیم کارت رویایی از نظر کلیه ی شرایط مانند سایر سیم کارت های همراه اول بوده و اجازه ی تغییر مالکیت نیز دارد.


مشخصات بسته های هدیه فعال سازی سیم کارت اعتباری پائیزه : 

همراه اول علاوه برطرح سیم کارت رویایی، برای سیم کارت های اعتباری فصل پائیز نیز مانند فصل گذشته،۵۰.۰۰۰ ریال اعتبار اولیه و سه بسته خوشامد در نظر گرفته است که یک بسته به انتخاب مشترک در دفاتر خدمات ارتباطی فعال خواهد گردید


بسته ۱
۹۰ دقیقه مکالمه رایگان برای مدت ۳ماه (هرماه، امکان استفاده از ۳۰ دقیقه تماس داخل شبکه همراه اول)
۳۰ دقیقه مکالمه رایگان در هر ماه، مختص همان ماه بوده و مهلت استفاده از آن۳۰روز پس از فعالسازی می باشد.

  منظور از تماس داخل شبکه تماس با تلفن ثابت و تلفن های موبایل همراه اول می باشد.


بسته ۲

۳۰.۰۰۰ ریال اعتبار هدیه داخل شبکه همراه اول به مدت ۳ماه (هر ماه، امکان استفاده از۱۰.۰۰۰ ریال اعتبار داخل شبکه همراه اول)
۱۰.۰۰۰ ریال درهر ماه، مختص همان ماه بوده و مهلت استفاده از آن ۳۰ روز پس از فعالسازی می باشد.


بسته ۳
 ۱گیگابایت اینترنت رایگان به مدت ۳ ماه

مهلت استفاده از ۱ گیگابایت اینترنت رایگان ۹۰ روز پس از فعالسازی می باشد.

 

الهه بازدید : 4 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

براي اولين بار در كشور، همزمان با آغاز نمايشگاه «ايران تلكام ۲۰۱۳» همراه اولسيم كارتي ويژه دانشجويان ارائه مي كند.
به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، در راستاي كمك به شكوفايي نسل جوان و پاسخگويي به نيازهاي قشر فرهيخته دانشجو، براي اولين بار در كشور، همراه اول با آغاز نمايشگاه تلكام، سيم كارت دانشجو عرضه مي كند. اين سيم كارت اعتباري كه پايين ترين نرخ مكالمه را در بين تمامي سيم كارت هاي اعتباري كشور داراست، در ايام چهاردهمين نمايشگاه بين المللي مخابرات و صنايع اطلاع رساني - ايران تلكام۲۰۱۳- در محل نمایشگاه به دانشجويان بصورت رايگان عرضه مي شود.

برای خرید شارژ همراه اول اینجا کیلیک کنید

برای خرید شارژ همراه اول اینجا کیلیک کنید


بر اساس اين گزارش، در طراحي اين سيم كارت، علاوه بر پاسخگويي به نيازمندي هاي خاص اين قشر جوان، طرح هاي دوره اي خاصي نيز برنامه ريزي شده كه از ابتداي آبان ماه - زمان آغاز عرضه سیم کارت در سراسر كشور- بتدريج اجرا خواهد شد.
ثبت نام و خريد سيم كارت دانشجو در فروشگاههاي همراه اول و دفاتر خدمات مشتركين نزديك به دانشگاههاي سراسر كشور امكانپذير است.

برای خرید شارژ همراه اول اینجا کیلیک کنید

برای خرید شارژ همراه اول اینجا کیلیک کنید


اين گزارش مي افزايد: سيم كارت دانشجو فقط در قالب سيم كارت اعتباري ارائه شده و تنها دانشجويان(۱۸ تا ۲۶ سال) مجاز به خريد اين سيم كارت هستند. دانشجويان با ارائه كارت دانشجويي و كارت ملي مي توانند جهت خريد سيم كارت خود اقدام كنند.
براي هر دانشجو تنها امكان خريد يك سيم كارت وجود داشته و كنترل ثبت نام توسط سيستم و دفاتر امور مشتركين انجام مي پذيرد.
قيمت سيم كارت اعتباري دانشجو ۵۰ هزار ريال بوده كه براي هر سيم كارت ۳۰ هزار ريال(با كسر ماليات ۲۸۵۷۵ريال) شارژ اوليه در نظر گرفته شده است. علاوه بر اين ۶۰دقيقه مكالمه داخل شبكه، ۶۰ عدد پيامك و ۶۰ مگابايت اينترنت رايگان نيز به مشتركين اهدا ميشود.
تعرفه مكالمه سيم كارت دانشجو یکسان بوده يعني براي كليه مكالمات درون شبكه، در حالت استاني، بين استاني، ساعات اوج مصرف و ساعات غيراوج مصرف، يكسان و برابر با ۶۷۱ ريال در دقيقه است.

برای خرید شارژ همراه اول اینجا کیلیک کنید

برای خرید شارژ همراه اول اینجا کیلیک کنید


همچنين كليه تعرفه هاي مكالمه و ارسال پيامك بين سيم كارت هاي دانشجويي شامل تخفيف ویژه نسبت به تعرفه هاي داخل شبكه اين طرح است. تعرفه كليه مكالمات ما بين سيم كارت هاي دانشجو يكسان و برابر ۵۹۹ ريال در دقيقه(پايين ترين نرخ مكالمه سيم كارت هاي اعتباري كشور) و تعرفه پيامك هاي ما بين اين سيم كارت ها ۹۷ريال براي پيامك هاي فارسي و ۲۳۰ريال براي پيامك هاي لاتين است.
اين گزارش اضافه مي كند: تعرفه مكالمه يكسان ۶۷۱ريال در دقيقه تنها براي تماس هاي درون شبكه(تماس با همراه اول و تلفن ثابت) در نظر گرفته شده و هزينه مكالمات خارج از شبكه، رومينگ بين الملل و مكالمات خارجه بر اساس تعرفه هاي جاري محاسبه مي شود. همچنين مكالمات و پيامك هاي ميان دو سيم كارت دانشجو در حالت رومينگ و مكالمات خارجه مشمول تخفيف نيست؛ نرخ اين مكالمات و پيامك ها مطابق تعرفه هاي جاري محاسبه مي شود.
براي سيم كارت دانشجو امكان فعالسازي و خريد ساير سرويس ها و بسته هاي موجود مقدور بوده و چنانچه مشترك از تخفيفات ساير سرويس ها و طرح هاي همراه اول بطور همزمان استفاده كند، تخفيفات مربوط به طرح هاي مذكور با تخفيف مكالمات سيم كارت دانشجو جمع خواهد شد

 

برای خرید شارژ همراه اول اینجا کیلیک کنید

برای خرید شارژ همراه اول اینجا کیلیک کنید

مرجع: mci.ir

 

 

الهه بازدید : 5 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

همراه اول با اهداي سيم كارت رُند، در نمايشگاه تلكام از نفرات برتر كنكور ۹۲ تقدير بعمل آورد.
به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، 
همراه اول در راستاي ارج نهادن به جوانان نخبه كشور و وارد كردن آن ها به جمع دارندگان «يه همراه معتبر»، پيش از ظهر روز جمعه ۵ مهرماه، طي مراسمي در سالن اختصاصي همراه اول در نمايشگاه ايران تلكام ۲۰۱۳ كه با حضور مهندس وحيد صدوقي مديرعامل شركت ارتباطات سيار ايران(همراه اول) و اصحاب رسانه برگزار شد؛ از ۱۵ نفر برتر رشته هاي پنجگانه كنكور ۹۲ (رتبه هاي يك تا سه) با اهداي سيم كارت رُند (با مشخصه هاي سيم كارت دانشجو)، تجليل بعمل آورد
بر اساس اين گزارش به 
۵ نفر داراي رتبه ي اول رشته هاي پنج گانه، سيم كارت دائمي رُند از رنج **۰۹۱۰۱۱۱۱۱، به ۵ نفر داراي رتبه ي دوم رشته هاي پنج گانه، سيم كارت اعتباري رُند از رنج **۰۹۱۰۲۲۲۲۲ و به ۵ نفر داراي رتبه ي سوم رشته هاي پنج گانه، سيم كارت اعتباري رُند از رنج **۰۹۱۰۳۳۳۳۳ اختصاص يافت.
اين سيم كارت ها مانند سيم كارت هاي دانشجو بوده و از پايين ترين نرخ مكالمه در بين تمامي سيم كارت هاي اعتباري كشور برخوردار هستند. به طوري كه براي تماس با ديگر سيم كارت هاي دانشجو، فقط دقيقه  اي 
۵۹۹ ريال مي پردازند.
در پايان صدوقي ضمن تقدير از دانشجويان برتر كنكور 
۹۲، براي آنها آرزوي موفقيت در تمامي مراحل زندگي شان كرد

الهه بازدید : 5 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

جهت خرید اینترنت رایتل استفاده از سرعت های بالای سرعت پایه (128 کیلو بیت بر ثانیه) بر روی سیم کارت، خرید اینترنت رایتل می بایست یکی از مدارک زیر را در سامانه ثبت نام و خرید سیم کارت خرید اینترنت رایتل در مرحله "ورود اطلاعات" بارگذاری نمائید، لذا ضروری است قبل از ادامه ثبت نام فایل حاوی مدارک خود را در اختیار داشته باشید.


مدارک مورد نیاز جهت خرید 
خرید اینترنت رایتل:

الهه بازدید : 4 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

منظور از خریدآنلاین شارژ ایرانسل همان خریداینترنتی شارژ ایرانسل می باشد. بدین صورت که شمابه صورت آنلاین کارت شارژ خود را تهیه می نمایید. خریدآنلاین شارژ ایرانسل نسبت به خرید از نمایندگیهای سطح شهر دارای مزایای بیشماری می باشد. با خریدآنلاین شارژ ایرانسل شما نیازی به خارج شدن از منزل خود ندارید.خریدآنلاین شارژ ایرانسل به شما این امکان را می دهد تا بدون مراجعه به سطح شهر و پرداخت هزینه های اضافی به صورت آنلاین شارژ ایرانسل خود را خریداری نمایید.

 

 

الهه بازدید : 4 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

جهت خرید اینترنت رایتل استفاده از سرعت های بالای سرعت پایه (128 کیلو بیت بر ثانیه) بر روی سیم کارت، خرید اینترنت رایتل می بایست یکی از مدارک زیر را در سامانه ثبت نام و خرید سیم کارت خرید اینترنت رایتل در مرحله "ورود اطلاعات" بارگذاری نمائید، لذا ضروری است قبل از ادامه ثبت نام فایل حاوی مدارک خود را در اختیار داشته باشید.


مدارک مورد نیاز جهت خرید 
خرید اینترنت رایتل:

الهه بازدید : 8 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

کلیه مشترکین همراه اول می­ توانند به صورت رایگان و به سادگی با اتصال به سامانه جامع خدمات همراه اول ،به کلیه خدمات و طرح­های همراه اول دسترسی یابند. برای اتصال به این سامانه همراه اول تنها کافی است مشترکین *۱۱۱# را بر روی گوشی­ های همراه اول خود شماره ­گیری کنند.

مزایای سامانه USSD وب سایت همراه اول:

1-  کار با این سامانه وب سایت همراه اول بسیار ساده است و مشترکین وب سایت همراه اول پس از اتصال به سامانه تنها کافی است از داخل منوی ارائهوب سایت همراه اول شده گزینه ­ی مورد نظر را انتخاب کنند.

2-   مشترکین وب سایت همراه اول می­توانند در یک نگاه کلیه خدمات و طرح­هایهمراه اول را ببینند. به این ترتیب، همچنین مشترکین تنها با به خاطر سپردن کد *۱۱۱# به کلیه خدمات و طرح­ها دسترسی خواهند داشت.

الهه بازدید : 6 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

خرید آنلاین همان خرید اینترنتی از وب سایت ها می باشد. در خرید آنلاین شما با مراجعه به وب سایت های فروش آنلاین شارژ می توانید با داشتن کارت بانکی و رمزدوم به صورت انلاین و اینترنتی شارژهمراه اول مورد نیاز خود را خریداری نمایید. همراه اول ارائه دهنده طرح ها و خدمات متنوعی می باشد. وب سایت hamrahpin.ir ارائه دهنده شارژ همراه اول و محصولات و خدمات دیگری می باشد که از منوی محصولات می توانید آنها را مشاهده کنید.

 

سایت hamrahpin.ir لحظات خوشی را برایتان آرزو می کند.

الهه بازدید : 4 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

با هدف بهبود سرویس دهی به مشترکین ایرانسل همراه و وایمکس ایرانسل در شهر کرج و استان البرز، مرکز خدمات اختصاصی ایرانسل در کرج افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ در این مرکز علاوه بر ارائه خدماتی از جمله فروش و ثبت نام انواع سیم کارت‌های ایرانسل، تعویض سیم کارت، پیگیری دریافت سیم‌کارت هدیه، فروش انواع کارت شارژ، پیگیری مشکلات خرید شارژ ایرانسل، فروش و فعال سازی اینترنت وایمکس ایرانسل، صدورریزمکالمات برای مشترکین سیم‌کارت اعتباری ایرانسل، خدمات رومینگ ایرانسل ، تنظیمات GPRSو MMSایرانسل بسته های تشویقی و آهنگ پیشواز ایرانسل ، خدمات حقوقی مربوط به تغییرمالکیت ایرانسل ، دریافت و بررسی شکایات حقوقی ایرانسل و پیگیری مشکلات ناشی از آنتن دهی شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل نیز به متقاضیان ارائه می‌شودمتقاضیان می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۸ روزهای شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۹ تا ۱۳ روزهای پنجشنبه، با مراجعه به نشانی میدان شهدا، ساختمان سلوک، طبقه اول، شماره ۲۲، خدمات مورد نظر خود را از مرکز خدمات اختصاصی ایرانسل در کرج دریافت کنند. گفتنی است مشترکین ایرانسل برایخرید آنلاین شارژ ایرانسل می توانند به وب سایت های خرید آنلاین شارژ ایرانسل مراجعه و سیم کارت خود را شارژ نمایند.

الهه بازدید : 4 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

طي مراسمي از سرويس هاي مشترك همراه اول و باشگاه پرسپوليس رونمايي شد.
به گزارش اداره كل ارتباطات شركت همراه اول ، عصر روز دوشنبه ۲۱ مردادماه طي مراسمي در برج همراه اول با حضور مديران عامل همراه اول و باشگاه فرهنگي- ورزشي پرسپوليس و خبرنگاران ورزشي رسانه ها، از سرويس هاي مشترك همراه اول و سرخ پوشان تهراني رونمايي شد.

در اين مراسم سرويس هاي مشترك همراه اول و باشگاه پرسپوليس شامل "تيم كارت پرسپوليس" همراه اول ، "سرويس حمايت مالي" همراه اول ، "تقسيط مبلغ كارت هواداري" همراه اول و "خدمات متنوع پيامكي" معرفي شدند.

بر اساس اين طرح، همراه اول براي هواداران پرسپوليس "تيم كارت پرسپوليس"همراه اول ارائه ميكند. هواداران پرسپوليس در صورت خريد تيم كارت از «۵ هزار تومان شارژ همراه اول اوليه، ۹۰ دقيقه مكالمه رايگان، يك ماه آواي انتظار همراه اول (RBT) رايگان باشگاه پرسپوليس، عضويت رايگان در كانون هواداران پرسپوليسهمراه اول براي نيم فصل (به ارزش ۵ هزار تومان)، دريافت ۱۵ دقيقه مكالمه و ۳۰ پيامك درون شبكه همراه اول به عنوان هديه در هر برد باشگاه و دريافت رايگان اخبار باشگاه» بهره مند مي شوند.
همچنين هواداران پرسپوليس مي توانند براي حمايت از اين باشگاه از طريق سامانه پيامكي ۸۰۴۰۴۰ با مبالغ ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰ توماني به پرسپوليس كمك كنند. هواداران با حمايت مالي مجدد تا مبلغ ۱۲۰۰۰تومان كارت شارژهمراه اول يك ستاره، ۲۵۰۰۰ تومان كارت دو ستاره و ۵۰۰۰۰ تومان كارت سه ستاره دريافت كرده و با مبالغ بيشتر در قرعه كشي بزرگ پرسپوليس حضور خواهند داشت.

الهه بازدید : 2 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

امروز شنبه ۱۹مرداد ماه ۱۳۹۲، سیم کارت در کشور ۱۹ساله می شود.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، ۱۹ سال پیش در چنین روزی (۱۹ مرداد ۱۳۷۳) با واگذاری ۴ سیم کارت به کارکنان نهاد ریاست جمهوری، رسماً عرضه سیم کارت تلفن همراه در ایران آغاز شد

بهره برداري از اولين فاز شبكه تلفن همراه كشور، در مرداد ماه سال ۱۳۷۳ در شهر تهران با استفاده از ۱۷۶ فرستنده و گيرنده در ۲۴ ايستگاه راديويي و با ظرفيت ۹۲۰۰ شماره آغاز شد.

شرکت همراه اول اپراتور برتر کشور ارائه دهنده انواع سیم کارت های اعتباری و دائمی می باشد. این شرکت با ارائه سیم کارت های اعتباری خود به مشترکین این امکان را می دهد تا با خرید شارژ همراه اول به اندازه شارژ همراه اول خریداری شده مکالمه نمایید.

الهه بازدید : 5 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

خرید آنلاین همان خرید اینترنتی از وب سایت ها می باشد. در خرید آنلاین شما با مراجعه به وب سایت های فروش آنلاین شارژ می توانید با داشتن کارت بانکی و رمزدوم به صورت انلاین و اینترنتی شارژهمراه اول مورد نیاز خود را خریداری نمایید. همراه اول ارائه دهنده طرح ها و خدمات متنوعی می باشد. وب سایت hamrahpin.ir ارائه دهنده شارژ همراه اول و محصولات و خدمات دیگری می باشد که از منوی محصولات می توانید آنها را مشاهده کنید.

 

سایت hamrahpin.ir لحظات خوشی را برایتان آرزو می کند.

الهه بازدید : 4 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

سیم کارتهای شارژی به آن دسته از سیم کارتهای همراه اول اطلاق میشود که میزان مکالمات قابل انجام تماس اعم از(داخل کشور,خارج ازکشور) باآن سیم کارت ، بستگی به شارژهمراه اول خریداری شده( ازطریق خرید کارت شارژ و یا روش های اعلامی) توسط مشترک دارد بنابراین مشترک متناسب با نیاز ابتدا شارژهمراه اولمورد نظر خود را خریداری نموده و پس از شارژهمراه اول سیم کارت از تلفن همراهخود استفاده می نماید. لیکن تعداد ثبت نام برای هر متقاضی همراه اول نامحدود و واگذاری به روز و بر اساس ظرفیت شبکه و امکانات فنـی در هر استان بصورت مجزا صورت می پذیرد. ضمنا کلیه مشترکین شارژهمراه اول با ورود به سایت  خریدآنلاین شارژهمراه اول، شارژهمراه اول خود را به صورت آنلاین و با پشتیبانی مطمئن خریداری نمایند.

 

 

الهه بازدید : 6 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

نکاتی که مشترکین می بایست قبل از فعال سازی بسته ها بدانند:

۱- برای استفاده از بسته های طلایی، فعالسازی سرویس اینترنت همراه اول (GPRS) ضرورت دارد. همچنین میتوانید با ارسال پیامک به شماره ۸۰۸۸ ثبت نام نمایید.

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

 

۲- در سیم کارتهای اعتباری، با خرید هر بسته، مبلغ بسته از اعتبار مشترک کسر می گردد.

۳- در سیم کارتهای دائمی، با خرید هر بسته، مبلغ بسته در صورتحساب دوره آتی منظور می گردد.

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

 

۴- بعد از غیر فعال شدن بسته ها ( اتمام مدت زمان بسته های خریداری شده) سرویس اینترنت همراه اول فعال بوده وبا تعرفه های جاری (زمان peak از ۷ صبح الی ۲۳ معادل ۴ ریال و زمان OffPeak از ۲۳ الی ۷ صبح و روزهای تعطیل رسمی معادل ۱ ریال) محاسبه میگردد

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

 

۵- استفاده از بسته ها در زمان قطع ارتباط تلفن همراه، امکان پذیر نبوده و اعتبار بسته به دوره بعد انتقال نمی یابد.

۶- استفاده از خدمات رایگان آوا و نما (MMS) در هر بسته منوط به ثبت نام این سرویس قبل از فعال نمودن بسته‌ها می‌باشد.

۷- درصورت خرید بسته جدید قبل از پایان مهلت بسته قبلی، بسته قبلی غیر فعال شده و هزینه آن به مشترک مسترد نمی‌گردد (به عبارت دیگر حجم باقیمانده بسته قبلی به بسته جدید اضافه نمی‌شود).

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

 

۸- برای جلوگیری از هرگونه اشتباه درخرید بسته‌ها، پس از خرید هر بسته، امکان تعویض آن تا ۲۴ ساعت وجود ندارد.

۹- بعلت امکان وجود تاخیر در اعلام پایان اعتبار حجم بسته‌ها، همراه اولمسئولیتی در قبال اعلام دقیق و به موقع پایان یافتن حجم بسته ندارد.

۱۰- بسته های یاد شده جهت استفاده کاربران عادی (Home Sector) مییاشد.

 

 

منبع: mci.ir

الهه بازدید : 6 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار موبایل خدمات پیامکی همراه اول که طراحی آن بر اساس پورتلت خدمات پیامکی همراه اول صورت گرفته است جهت دسترسی آسان مشترکین به خدمات پیامکی ارائه شده در خدمات ارزش افزوده همراه اول تولید شده است. این نرم افزار در حال حاضر ویژه اندروید ایجاد شده و نسخه اپل آن نیز در دست ساخت می باشد.

 

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

 

مزیت های اصلی:

·    عدم نمایش پیامک های ارزش افزوده در برنامه پیامک گوشی و نمایش دسته بندی شده و مرتب این پیامک ها درون برنامه.

·    نمایش صحیح متن فارسی حتی در گوشی هایی که فارسی را پشتیبانی نمی کنند.

·    قابلیت هایی مثل جست و جو در پیامک های مورد علاقه در بخش های مختلف

·   عدم نیاز به حفظ کردن کدهای هرسرویس و قابلیت روشن و خاموش کردن هر سرویس تنها با لمس دکمه مربوطه

·    قابلیت ارسال و به اشتراک گذاشتن مستقیم پیامک های دریافتی

 

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

 

 

سایر امکانات:

·  نمایش Notification در هنگام دریافت پیامک جدید از سیستم و دسترسی مستقیم به پیامک دریافتی از طریق این Notification

·    نمایش یک پیام از سیستم در صفحه اولیه

·    قابلیت به روز رسانی ، کم و زیاد کردن سرویس های موجود در برنامه بدون نیاز به اینترنت و با پیامکی هایی که از طرف سرور پیامک ارسال می شود.

 

 

منبع: mci.ir

الهه بازدید : 2 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

سرویس کلید همراه روشی نوين در ارائه خدمات به مشتركين همراه اول است که در آن بستری فراهم گردیده تا مشترکین از طریق ارائه رمز بتوانند خدمات خود را دریافت نمایند. این روش با رویکرد افزايش نقاط سرويس دهي به مشتركين، تسهيل در ارائه خدمت، افزایش امنیت خدمت رساني و حفظ محرمانگی اطلاعات شخصی مشترکین، موجب ارتقا ضریب اطمینان آنها به خدمت رسانی همراه اول خواهد شد.

 

مشترکین اعتباری همراه اول می توانند با مراجعه به سایت www.hamrahpin.ir  به صورت آنلاین کارت شارژ همراه اول مورد نظر خوذرا خریداری کنند.


منبع: www.hamrahpin.ir

الهه بازدید : 1 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

همراه اول تا پايان آبان ماه، اينترنت همراه خود را با ۵۰ درصد تخفيف عرضه مي كند.

خرید انلاین شارژ همراه اول

 

اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران اعلام كرد: همزمان با ايام پرخير و بركت رمضان و در آستانه ولادت با سعادت كريم اهل بيت حضرت امام حسن مجتبي(ع)، تعرفه سرويس «اينترنت همراه» اپراتور اول از ابتداي مرداد تا پايان آبان ماه امسال ۵۰ درصد كاهش مي يابد.

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

 

بدين ترتيب از روز سه شنبه اول مردادماه به منظور تشويق هر چه بيشتر مشتركين به استفاده از اين سرويس، تعرفه GPRS همراه اول، در ساعات پيك (۷ صبح تا ۱۱ شب) به ازاي هر كيلو بايت دريافت و ارسال اطلاعات از ۸ ريال به ۴ ريال و در ساعات غير پيك(۱۱ شب تا ۷ صبح) از ۲ ريال به يك ريال كاهش مي يابد.

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

 

اين تخفيف در نرخ تعرفه فعلاً ۴ ماهه بوده و پس از اتمام زمان تعيين شده، در خصوص ادامه تخفيف ۵۰ درصدي تعرفه تصميم گيري مي شود
گفتني است كاهش ۵۰ درصدي نرخ تعرفه، براي تعرفه پايه GPRS بوده و شامل تعرفه بسته هاي طلايي GPRS همراه اول نمي شود.

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

 

الهه بازدید : 2 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

کلیه مشترکین همراه اول می­ توانند به صورت رایگان و به سادگی با اتصال به سامانه جامع خدمات،به کلیه خدمات و طرح­های همراه اول دسترسی یابند. برای اتصال به این سامانه تنها کافی است مشترکین *۱۱۱# را بر روی گوشی­ های خود شماره ­گیری کنند.

خریدانلاین شارژ همراه اول

خریدانلاین شارژ همراه اول

خریدانلاین شارژ همراه اول

 

مزایای سامانه USSD همراه اول: 

1-     کار با این سامانه بسیار ساده است و مشترکین پس از اتصال به سامانه تنها کافی است از داخل منوی ارائه شده گزینه ­ی مورد نظر را انتخاب کنند.

خریدانلاین شارژ همراه اول

خریدانلاین شارژ همراه اول

خریدانلاین شارژ همراه اول


2-   مشترکین می­توانند در یک نگاه کلیه خدمات و طرح­های همراه اول را ببینند. به این ترتیب، همچنین مشترکین تنها با به خاطر سپردن کد *۱۱۱# به کلیه خدمات و طرح­ها دسترسی خواهند داشت.

3-  مشترکین با هر نوع گوشی می­توانند به این سامانه اتصال یابند. بعبارت دیگر بر خلاف سامانه های دیگر ( مانند SMS) استفاده از این سامانه وابستگی به نوع تلفن همراه و زبان نوشتاری آن ندارد.

خریدانلاین شارژ همراه اول

خریدانلاین شارژ همراه اول

خریدانلاین شارژ همراه اول


     4-    استفاده از این سامانه رایگان است.

     5-  مشترکین برای دسترسی به سطوح جلوتر نیازی به مرور کلیه سطوح قبلی ندارند و می­توانند با استفاده از کدهای میانبر مستقیما به بخش مورد نظر دسترسی یابند.

خریدانلاین شارژ همراه اول

خریدانلاین شارژ همراه اول

خریدانلاین شارژ همراه اول


 

      مرجع:mci.ir 

الهه بازدید : 4 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

همراه اول بمنظور ارج نهادن به خواسته های مشترکین خود و جهت افزایش رضایتمندی هر چه بیشتر مشترکین اقدام به ارائه بسته آوا و نما نموده است . مشترکین با خرید این بسته به مبلغ ۳۰.۰۰۰ ریال می توانند در مدت یک ماه اقدام به ارسال ۱۰۰ عدد MMS نموده و از این سرویس با هزینه کمتری بهره مند گردند.

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

 

نحوه فعالسازی بسته آوا و نما:

ارسال پیام کوتاه با متن عدد"۱" به شماره ۸۰۸۱
سپس پیامک تأیید فعال شدن بسته حاوی تاریخ و زمان اعتبار برای مشترک ارسال خواهد شد.

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

 

نکته ها:

-1جهت اطمینان از فعال بودن بسته می توان عدد" ۰ " را بصورت پیام کوتاه به شماره ۸۰۸۱ ارسال نمود . 

2-نظر به اینکه در هر زمان تنها می توان از یک بسته استفاده نمود ، درخواست فعالسازی بسته جدید باعث لغو بسته جاری (پس از۲۴ساعت ) و پرداخت هزینه مجدد می گردد.

-3 درسیم کارت های اعتباری ، باخرید بسته ، مبلغ بسته بلافاصله از اعتبار مشترک کسر می گردد.

-4 درسیم کارت های دایمی ، باخرید بسته ، مبلغ بسته در صورتحساب دوره آتی (باکد ۸۳)منظور می گردد . 

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

 

منبع: mci.ir

 

الهه بازدید : 1 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

با آغاز ماه مبارک رمضان، همراه اولی ها در قالب بسته های «شب های روشن» می توانند مکالمه نامحدود داشته باشند.

خرید انلاین شارژ همراه اول

 

به گزارش اداره کل ارتباطات همراه اول، بسته های شب های روشن این اپراتور شامل مکالمه رایگان (درون اپراتوری) از ساعت ۱۱ شب الی ۷ صبح است که از روز چهارشنبه اول ماه مبارک رمضان قابل استفاده می باشد.

 خرید انلاین شارژ همراه اول

 

کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با شرکت دراین طرح و فعال نمودن بسته ها، در ساعات تعیین شده از سرویس مکالمه نامحدود داخل شبکه برخوردار شوند. بدیهی است در خارج از ساعات ياد شده، هزينه مكالمات مشتركين با تعرفه عادي محاسبه مي شود. 

 خرید انلاین شارژ همراه اول

 

مکالمه نامحدود شبانه همراه اول در سه بسته شبانه( ۲۴ ساعت ) با هزینه فعال سازی ۵۰۰۰ ریال، بسته هفتگی ۳۰۰۰۰ریال و بسته ماهانه ۱۱۰۰۰۰ ریال به کلیه مشترکین دائمی و اعتباری ارائه می شود.

خرید انلاین شارژ همراه اول

 

مشترکین اپراتور اول می توانند با ارسال یک پیامک بدون متن به ۸۰۵۷ و یا با شماره گیری کد       # ۳۳۳*۱۱۱*جهت فعال سازی و بررسی وضعیت بسته ها اقدام کنند.

 خرید انلاین شارژ همراه اول


مشترک درصورت دریافت یکی از بسته های مذکور تنها در صورتی می تواند نسبت به فعالسازی مجدد همان بسته یا بسته دیگر اقدام کند که زمان بسته قبلی به اتمام رسیده باشد.

 خرید انلاین شارژ همراه اول

 

همچنین مشترک امکان فعالسازی همزمان دو بسته (برای مثال بسته شبانه و هفتگی) از دو نوع متفاوت را نیز ندارد.

خرید انلاین شارژ همراه اول

 

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پرتال همراه اول به نشانیWWW.MCI.IR مراجعه کنند.  

 

منبع: mci.ir


الهه بازدید : 1 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

Hati Hati  یک بدافزار است که بر روی گوشی های موبایل با سیستم عامل Symbian اجرا می گردد . این ویروس روی حافظه نشسته و به صورت خودکار اقدام به ارسال SMS به شماره های از پیش تعریف شده ای مانند ۳۳۹۶۰۰۳۹۶۴ + در حجم بسیار زیاد می نماید . این شماره ها توسط بد افزار Hati Hati به طور ذاتی تعیین می گردد و از دفترچه تلفن مشترک برداشته نخواهد شد .

خرید انلاین شارژ همراه اول 

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

  

Hati Hati یک برنامه کاربردی است که از طریق کارتهای MMC (Multi Media Card)و کارتهای حافظه گسترش یافته و یک نسخه از آن به سرعت بر روی گوشی جدید کپی گشته و شروع به ارسال خودکار SMS می نماید .

مدلهای مختلفی از گوشی های نوکیا ، سونی اریکسون و ... که دارای سیستم عامل Symbian هستند مستعد ابتلا به این بدافزار می باشند و بیشترین آمار از گوشی های    Nokia N۷۲ , Nokia N۷۰ , Nokia ۶۶۳۰ , Nokia ۶۶۸۰  ، Nokia N۹۰ و ... گزارش شده است .

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

 
 

معایب بدافزار:

۱-  باطری گوشی به سرعت تخلیه می گردد .

۲- اختلال در ارسال SMS مشترک به دلیل ارسال خودکار SMS توسط بدافزار به طور مداوم.

۳- اشغال بی مورد منابع سیگنالینگ و مرکز پیام کوتاه.   

 خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

 

شناسایی بدافزار:

شما می توانید به راحتی با انجام مراحل ذیل وجود این بدافزار را برروی گوشی خود شناسایی کنید.

۱-  گوشی خود را خاموش نموده و سیم کارت را از آن خارج نمائید.

۲-  گوشی را بدون سیم کارت روشن نمائید.

۳- بر روی منوی گوشی رفته و فولدر برنامه های کاربردی ( applications ) را انتخاب کنید.

4-  در صورت وجود بدافزار HatiHati شما آیکون Guardian را در لیست برنامه های کاربردی خود خواهید دید. 

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

   

نحوه انتشار بدافزار:

بد افزار Hati Hati به روشهای زیر انتقال می یابد.

۱-    استفاده از کارت حافظه آلوده در گوشی.

۲-    دانلود برنامه های کاربردی مجانی از طریق سایت WAP نامطمئن.


توجه:

این بدافزار از طریق جابجایی سیم کارت از یک گوشی به گوشی دیگر و یا از طریق بلوتوث و مادون قرمز منتشر نمی شود.

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

 

 

روش پاک کردن بدافزار:

برای پاک کردن بدافزار مراحل زیر را انجام دهید.

۱- یک آنتی ویروس مناسب بر روی گوشی نصب نموده و فولدر Guardian را حذف (delete) نمائید .

۲- MMC کارت و کارتهای حافظه را با استفاده از کارت خوانهای کامپیوتر فرمت نمائید .

۳- ری ست نمودن گوشی با استفاده از کدهای خاص.

الف ) ری ست معمولی با استفاده از کد ( #۷۷۸۰#* ) :

 در این حالت فایل های با پسوند ini  بازیابی شده و اطلاعات مشترک حفظ می گردد .

ب ) ری ست کامل با استفاده از کد ( #۷۳۷۰#* ) :

 در این حالت همه برنامه های کاربردی و فایلهای ذخیره شده در درایو مورد نظر پاک گشته و گوشی به تنظیمات کارخانه ای باز می گردد .

در صورت پرسیدن کد قفل ( lock code ) برای گوشی های نوکیا از ۱۲۳۴۵ استفاده نموده و کلید ok را فشار دهید .

اکنون گوشی شما از بدافزار فوق پاک گردیده و آماده استفاده می باشد .

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

 

 

منبع: mci.ir


الهه بازدید : 3 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

مشترکین تلفن همراه اعتباری می توانند با استفاده از این سرویس ۵ نفر از اعضای خانواده و یا دوستان خود را در لیست همراهان اولخود قرار داده و در مدت زمانی سه ماه از ۲۰ % تخفیف در مکالمه با این شماره تلفن ها بهره مند گردند.

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول


روش های تلفن گویای ۴۴۴ (IVR) ، پیام کوتاه (SMS)، کد های میان بر (USSD) و پرتال همراه اول این امکان را به مشترکین می دهد تا با انتخاب ساده ترین و مناسب ترین روش بتوانند از این سرویس استفاده نمایند .

مشترکین تلفن همراه اعتباری می توانند تمامی شماره تلفن های همراه اول با پیش شماره ۹۱ و شماره تلفن های ثابت را به لیستهمراهان اول خود اضافه نمایند.

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

 

جهت اضافه نمودن، جایگزینی و حذف شماره از لیست همراهان اول، شماره مشترک حتما می بایست با یکی از فرمت های ذیل ارسال گردد:

 تلفن های همراه با فرمت ۹۱xxxxxxxx و یا ۰۹۱xxxxxxxx

و تلفن های ثابت با فرمت (شماره تلفن با کد استان) 


مثال (1) 

برای حذف نمودن عضو از لیست همراهان اول از طریق کد های میانبر (USSD) :

*۱۳۱*۶*۰۹۱xxxxxxxx# و یا  *۱۳۱*۶*۹۱xxxxxxxx# را برای تلفن همراه و یا   *۱۳۱*۶*۰۲۱xxxxxxxx# و یا  *۱۳۱*۶*۰۵۱۱xxxxxxx#را برای تلفن های ثابت ارسال نمائید.


مثال(۲)

برای اضافه نمودن عضو به لیست همراهان اول از طریق پیام کوتاه :

۳#۰۹۱xxxxxxxx و یا ۳#۹۱xxxxxxxx را برای تلفن همراه و یا   ۳#۰۲۱xxxxxxxx و یا   ۳#۰۵۱۱xxxxxxx#را برای تلفن های ثابت ارسال نمائید.

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

 

اضافه نمودن شماره تلفن های سایر اپراتورها در لیست همراهان اول امکان پذیر نمی باشد. 

به ازاء ثبت و اضافه نمودن هر نفر از اعضاء گروه ۴۵۰۰ ریال از اعتبار مشترک کسر می گردد.

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

 

حذف شماره اعضاء گروه و مشاهده شماره اعضاء گروه رایگان می باشد.

حداکثر تخفیف تخصیص یافته به مشترکین ۲۰% در هزینه مکالمات می باشد. (سایر سرویس ها از قبیل پیام کوتاه، MMSو ... شامل تخفیف نمی باشند)

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول


در صورتی که مشترک در خارج از کشور از سرویس رومینگ استفاده نماید، هزینه تماس با اعضاء گروه شامل تخفیف نمی گردد.

با ارسال کد های میان بر (USSD) می توانید کلیه خدمات مورد نیاز این سرویس را دریافت نمائید.


 منبع:

mci.ir

 

الهه بازدید : 8 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (1)

سرویس کلید همراه روشی نوين در ارائه خدمات به مشتركين همراه اول است که در آن بستری فراهم گردیده تا مشترکین از طریق ارائه رمز بتوانند خدمات خود را دریافت نمایند. این روش با رویکرد افزايش نقاط سرويس دهي به مشتركين، تسهيل در ارائه خدمت، افزایش امنیت خدمت رساني و حفظ محرمانگی اطلاعات شخصی مشترکین، موجب ارتقا ضریب اطمینان آنها به خدمت رسانی همراه اول خواهد شد.

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

 
بستر ارائه خدمات با رمز:
 

 1-   خدماتی

 2-    پرتال

  3-   تماس با سامانه تلفن گوياي ۹۹۹۰


خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

 

 

رمز تولید شده به گوشی مشترک ارسال می گردد و با توجه به ماهيت خدمات، دو نوع رمز تعریف شده است، رمز يكبار مصرف و رمز دوم.

 

 

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول


   رمز یکبار مصرف:

رمزي است كه مشترك در هنگام مراجعه به دفاتر خدماتي و به منظور دريافت خدمات ذيل ارائه مي نمايد.  پس از دريافت رمز، مشترك زمان معيني فرصت دارد تا خدمت درخواستي را دريافت نمايد و بعد از آن رمز منقضي خواهد شد.

 

   خدمات قابل ارائه با رمز يكبار مصرف از طريق دفاتر:  
 
  1-  
 قطع  و وصل سرویس ویژه

  2-   تغییر نام

  3-  تغییر آدرس و اصلاح آدرس

  4-  اصلاح کد ملی

 

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

 

     روشهای دریافت رمزیکبار مصرف:

   1-   ارسال عدد ۲ به سامانه پیام کوتاه ۸۹۶۹

   2-   ارسال رمز به گوشي مشترك از سوی اپراتور دفتر خدماتی ( در هنگام  درخواست خدمت از طریق کدهای میانبر   (USSD) : (*۱۱۱*۲۱۱#) )

 

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

 

    رمز دوم:

از آنجا که در هنگام ارائه برخی از خدمات سیم کارت مشترک در دسترس نیست رمز دوم تعريف گرديد و رمزي است كه دريافت آن براي تمامي مشتركين دائمي همراه اول الزامي مي باشد.

 

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

 

   خدمات قابل ارائه با رمز دوم:

       1-  تعویض سیم کارت سوخته / مفقودی

        2-  قطع / وصل مفقودی و تقاضای مشترک

        3-  تغييرآدرس و اصلاح آدرس

        4-  اصلاح کد ملی

 

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول


  روشهای دریافت رمز دوم:

     1-   ارسال عدد ۳ به سامانه پیام کوتاه ۸۹۶۹

     2-   تماس با سامانه ۹۹۹۰ از طریق تلفن همراه درخواست کننده

     3-   از طریق کدهای میانبر (USSD) : (*۱۱۱*۲۱۲#)

 

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول



  روش تغییر رمز دوم:

           1-  ارسال پیامک حاوی (رمز جدید # رمز قبلی # ۴) به شماره ۸۹۶۹

          2-  تماس با سامانه ۹۹۹۰ از تلفن همراه درخواست کننده خدمت از طریق پرتال  همراه اول (براي مشتركيني كه دارای سرويس خدمات خاص مي باشند)

 


  نكته مهم:

 1-  دريافت خدمت از طريق پرتال و سامانه تلفن گوياي۹۹۹۰ با رمز دوم  و برای مشترکین دارای سرویس خدمات خاص امكان پذير مي باشد.

 

 2-  مواقعی که سيم كارت در دسترس نيست و مشترك نياز به دريافت رمز دوم دارد ( فراموشي و يا عدم دريافت رمز دوم) چنانچه داراي سرويس خدمات خاص باشد از طريق پرتال قادر به دريافت رمز دوم خود خواهد بود. در غير اين صورت مشترك میتواند با مراجعه به مراکز تلفن ثابت در تهران و ادارات مشترکین در سایر استانها با در دست داشتن كارت ملي، رمز دوم خود را دریافت نماید.

 

 

راهنمای استفاده از سامانه پيامكي ۸۹۶۹:

            SMS خالی : راهنما

            ارسال عدد ۱: ثبت درخواست سرویس خدمات خاص

            ارسال عدد ۲: دریافت رمز یکبار مصرف

            ارسال عدد ۳: دریافت رمز دوم

            ارسال عدد ۴: تغییر رمز دوم

 

 

    راهنمای استفاده از سامانه تلفن گويا ۹۹۹۰:

            تماس با ۹۹۹۰ و ورود به منوی خدمات خاص

            کليد ۱: ثبت درخواست سرویس خدمات خاص

            کليد ۲: دريافت خدمت

            کليد ۰: اتصال به اپراتور

            کلید ۱: قطع و وصل مفقودی/شخصی

            کلید ۲: دریافت pin و puk

            کليد ۳: دریافت رمز دوم

            کليد ۴: تغییر رمز دوم

 

 

راهنمای استفاده از USSD:

           دريافت رمز يكبار مصرف (#۲۱۱*۱۱۱*)

           دريافت رمز دوم (#۲۱۲*۱۱۱*)

           ثبت درخواست فعالسازي سرويس خدمات خاص         

           ( ۲۱۳*۱۱۱*)  

 

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

منبع:

mci.ir

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 29
  • بازدید کلی : 362