loading...
hamrahpin.ir
الهه بازدید : 4 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

جهت خرید اینترنت رایتل استفاده از سرعت های بالای سرعت پایه (128 کیلو بیت بر ثانیه) بر روی سیم کارت، خرید اینترنت رایتل می بایست یکی از مدارک زیر را در سامانه ثبت نام و خرید سیم کارت خرید اینترنت رایتل در مرحله "ورود اطلاعات" بارگذاری نمائید، لذا ضروری است قبل از ادامه ثبت نام فایل حاوی مدارک خود را در اختیار داشته باشید.


مدارک مورد نیاز جهت خرید 
خرید اینترنت رایتل:

الهه بازدید : 7 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

کلیه مشترکین همراه اول می­ توانند به صورت رایگان و به سادگی با اتصال به سامانه جامع خدمات همراه اول ،به کلیه خدمات و طرح­های همراه اول دسترسی یابند. برای اتصال به این سامانه همراه اول تنها کافی است مشترکین *۱۱۱# را بر روی گوشی­ های همراه اول خود شماره ­گیری کنند.

مزایای سامانه USSD وب سایت همراه اول:

1-  کار با این سامانه وب سایت همراه اول بسیار ساده است و مشترکین وب سایت همراه اول پس از اتصال به سامانه تنها کافی است از داخل منوی ارائهوب سایت همراه اول شده گزینه ­ی مورد نظر را انتخاب کنند.

2-   مشترکین وب سایت همراه اول می­توانند در یک نگاه کلیه خدمات و طرح­هایهمراه اول را ببینند. به این ترتیب، همچنین مشترکین تنها با به خاطر سپردن کد *۱۱۱# به کلیه خدمات و طرح­ها دسترسی خواهند داشت.

الهه بازدید : 5 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

خرید آنلاین همان خرید اینترنتی از وب سایت ها می باشد. در خرید آنلاین شما با مراجعه به وب سایت های فروش آنلاین شارژ می توانید با داشتن کارت بانکی و رمزدوم به صورت انلاین و اینترنتی شارژهمراه اول مورد نیاز خود را خریداری نمایید. همراه اول ارائه دهنده طرح ها و خدمات متنوعی می باشد. وب سایت hamrahpin.ir ارائه دهنده شارژ همراه اول و محصولات و خدمات دیگری می باشد که از منوی محصولات می توانید آنها را مشاهده کنید.

 

سایت hamrahpin.ir لحظات خوشی را برایتان آرزو می کند.

الهه بازدید : 3 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

با هدف بهبود سرویس دهی به مشترکین ایرانسل همراه و وایمکس ایرانسل در شهر کرج و استان البرز، مرکز خدمات اختصاصی ایرانسل در کرج افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ در این مرکز علاوه بر ارائه خدماتی از جمله فروش و ثبت نام انواع سیم کارت‌های ایرانسل، تعویض سیم کارت، پیگیری دریافت سیم‌کارت هدیه، فروش انواع کارت شارژ، پیگیری مشکلات خرید شارژ ایرانسل، فروش و فعال سازی اینترنت وایمکس ایرانسل، صدورریزمکالمات برای مشترکین سیم‌کارت اعتباری ایرانسل، خدمات رومینگ ایرانسل ، تنظیمات GPRSو MMSایرانسل بسته های تشویقی و آهنگ پیشواز ایرانسل ، خدمات حقوقی مربوط به تغییرمالکیت ایرانسل ، دریافت و بررسی شکایات حقوقی ایرانسل و پیگیری مشکلات ناشی از آنتن دهی شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل نیز به متقاضیان ارائه می‌شودمتقاضیان می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۸ روزهای شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۹ تا ۱۳ روزهای پنجشنبه، با مراجعه به نشانی میدان شهدا، ساختمان سلوک، طبقه اول، شماره ۲۲، خدمات مورد نظر خود را از مرکز خدمات اختصاصی ایرانسل در کرج دریافت کنند. گفتنی است مشترکین ایرانسل برایخرید آنلاین شارژ ایرانسل می توانند به وب سایت های خرید آنلاین شارژ ایرانسل مراجعه و سیم کارت خود را شارژ نمایند.

الهه بازدید : 3 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

طي مراسمي از سرويس هاي مشترك همراه اول و باشگاه پرسپوليس رونمايي شد.
به گزارش اداره كل ارتباطات شركت همراه اول ، عصر روز دوشنبه ۲۱ مردادماه طي مراسمي در برج همراه اول با حضور مديران عامل همراه اول و باشگاه فرهنگي- ورزشي پرسپوليس و خبرنگاران ورزشي رسانه ها، از سرويس هاي مشترك همراه اول و سرخ پوشان تهراني رونمايي شد.

در اين مراسم سرويس هاي مشترك همراه اول و باشگاه پرسپوليس شامل "تيم كارت پرسپوليس" همراه اول ، "سرويس حمايت مالي" همراه اول ، "تقسيط مبلغ كارت هواداري" همراه اول و "خدمات متنوع پيامكي" معرفي شدند.

بر اساس اين طرح، همراه اول براي هواداران پرسپوليس "تيم كارت پرسپوليس"همراه اول ارائه ميكند. هواداران پرسپوليس در صورت خريد تيم كارت از «۵ هزار تومان شارژ همراه اول اوليه، ۹۰ دقيقه مكالمه رايگان، يك ماه آواي انتظار همراه اول (RBT) رايگان باشگاه پرسپوليس، عضويت رايگان در كانون هواداران پرسپوليسهمراه اول براي نيم فصل (به ارزش ۵ هزار تومان)، دريافت ۱۵ دقيقه مكالمه و ۳۰ پيامك درون شبكه همراه اول به عنوان هديه در هر برد باشگاه و دريافت رايگان اخبار باشگاه» بهره مند مي شوند.
همچنين هواداران پرسپوليس مي توانند براي حمايت از اين باشگاه از طريق سامانه پيامكي ۸۰۴۰۴۰ با مبالغ ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰ توماني به پرسپوليس كمك كنند. هواداران با حمايت مالي مجدد تا مبلغ ۱۲۰۰۰تومان كارت شارژهمراه اول يك ستاره، ۲۵۰۰۰ تومان كارت دو ستاره و ۵۰۰۰۰ تومان كارت سه ستاره دريافت كرده و با مبالغ بيشتر در قرعه كشي بزرگ پرسپوليس حضور خواهند داشت.

الهه بازدید : 2 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

امروز شنبه ۱۹مرداد ماه ۱۳۹۲، سیم کارت در کشور ۱۹ساله می شود.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، ۱۹ سال پیش در چنین روزی (۱۹ مرداد ۱۳۷۳) با واگذاری ۴ سیم کارت به کارکنان نهاد ریاست جمهوری، رسماً عرضه سیم کارت تلفن همراه در ایران آغاز شد

بهره برداري از اولين فاز شبكه تلفن همراه كشور، در مرداد ماه سال ۱۳۷۳ در شهر تهران با استفاده از ۱۷۶ فرستنده و گيرنده در ۲۴ ايستگاه راديويي و با ظرفيت ۹۲۰۰ شماره آغاز شد.

شرکت همراه اول اپراتور برتر کشور ارائه دهنده انواع سیم کارت های اعتباری و دائمی می باشد. این شرکت با ارائه سیم کارت های اعتباری خود به مشترکین این امکان را می دهد تا با خرید شارژ همراه اول به اندازه شارژ همراه اول خریداری شده مکالمه نمایید.

الهه بازدید : 4 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

خرید آنلاین همان خرید اینترنتی از وب سایت ها می باشد. در خرید آنلاین شما با مراجعه به وب سایت های فروش آنلاین شارژ می توانید با داشتن کارت بانکی و رمزدوم به صورت انلاین و اینترنتی شارژهمراه اول مورد نیاز خود را خریداری نمایید. همراه اول ارائه دهنده طرح ها و خدمات متنوعی می باشد. وب سایت hamrahpin.ir ارائه دهنده شارژ همراه اول و محصولات و خدمات دیگری می باشد که از منوی محصولات می توانید آنها را مشاهده کنید.

 

سایت hamrahpin.ir لحظات خوشی را برایتان آرزو می کند.

الهه بازدید : 3 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

سیم کارتهای شارژی به آن دسته از سیم کارتهای همراه اول اطلاق میشود که میزان مکالمات قابل انجام تماس اعم از(داخل کشور,خارج ازکشور) باآن سیم کارت ، بستگی به شارژهمراه اول خریداری شده( ازطریق خرید کارت شارژ و یا روش های اعلامی) توسط مشترک دارد بنابراین مشترک متناسب با نیاز ابتدا شارژهمراه اولمورد نظر خود را خریداری نموده و پس از شارژهمراه اول سیم کارت از تلفن همراهخود استفاده می نماید. لیکن تعداد ثبت نام برای هر متقاضی همراه اول نامحدود و واگذاری به روز و بر اساس ظرفیت شبکه و امکانات فنـی در هر استان بصورت مجزا صورت می پذیرد. ضمنا کلیه مشترکین شارژهمراه اول با ورود به سایت  خریدآنلاین شارژهمراه اول، شارژهمراه اول خود را به صورت آنلاین و با پشتیبانی مطمئن خریداری نمایند.

 

 

الهه بازدید : 5 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

نکاتی که مشترکین می بایست قبل از فعال سازی بسته ها بدانند:

۱- برای استفاده از بسته های طلایی، فعالسازی سرویس اینترنت همراه اول (GPRS) ضرورت دارد. همچنین میتوانید با ارسال پیامک به شماره ۸۰۸۸ ثبت نام نمایید.

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

 

۲- در سیم کارتهای اعتباری، با خرید هر بسته، مبلغ بسته از اعتبار مشترک کسر می گردد.

۳- در سیم کارتهای دائمی، با خرید هر بسته، مبلغ بسته در صورتحساب دوره آتی منظور می گردد.

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

 

۴- بعد از غیر فعال شدن بسته ها ( اتمام مدت زمان بسته های خریداری شده) سرویس اینترنت همراه اول فعال بوده وبا تعرفه های جاری (زمان peak از ۷ صبح الی ۲۳ معادل ۴ ریال و زمان OffPeak از ۲۳ الی ۷ صبح و روزهای تعطیل رسمی معادل ۱ ریال) محاسبه میگردد

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

 

۵- استفاده از بسته ها در زمان قطع ارتباط تلفن همراه، امکان پذیر نبوده و اعتبار بسته به دوره بعد انتقال نمی یابد.

۶- استفاده از خدمات رایگان آوا و نما (MMS) در هر بسته منوط به ثبت نام این سرویس قبل از فعال نمودن بسته‌ها می‌باشد.

۷- درصورت خرید بسته جدید قبل از پایان مهلت بسته قبلی، بسته قبلی غیر فعال شده و هزینه آن به مشترک مسترد نمی‌گردد (به عبارت دیگر حجم باقیمانده بسته قبلی به بسته جدید اضافه نمی‌شود).

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

 

۸- برای جلوگیری از هرگونه اشتباه درخرید بسته‌ها، پس از خرید هر بسته، امکان تعویض آن تا ۲۴ ساعت وجود ندارد.

۹- بعلت امکان وجود تاخیر در اعلام پایان اعتبار حجم بسته‌ها، همراه اولمسئولیتی در قبال اعلام دقیق و به موقع پایان یافتن حجم بسته ندارد.

۱۰- بسته های یاد شده جهت استفاده کاربران عادی (Home Sector) مییاشد.

 

 

منبع: mci.ir

الهه بازدید : 5 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار موبایل خدمات پیامکی همراه اول که طراحی آن بر اساس پورتلت خدمات پیامکی همراه اول صورت گرفته است جهت دسترسی آسان مشترکین به خدمات پیامکی ارائه شده در خدمات ارزش افزوده همراه اول تولید شده است. این نرم افزار در حال حاضر ویژه اندروید ایجاد شده و نسخه اپل آن نیز در دست ساخت می باشد.

 

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

 

مزیت های اصلی:

·    عدم نمایش پیامک های ارزش افزوده در برنامه پیامک گوشی و نمایش دسته بندی شده و مرتب این پیامک ها درون برنامه.

·    نمایش صحیح متن فارسی حتی در گوشی هایی که فارسی را پشتیبانی نمی کنند.

·    قابلیت هایی مثل جست و جو در پیامک های مورد علاقه در بخش های مختلف

·   عدم نیاز به حفظ کردن کدهای هرسرویس و قابلیت روشن و خاموش کردن هر سرویس تنها با لمس دکمه مربوطه

·    قابلیت ارسال و به اشتراک گذاشتن مستقیم پیامک های دریافتی

 

خرید انلاین شارژ همراه اول

خرید انلاین شارژ همراه اول

 

 

سایر امکانات:

·  نمایش Notification در هنگام دریافت پیامک جدید از سیستم و دسترسی مستقیم به پیامک دریافتی از طریق این Notification

·    نمایش یک پیام از سیستم در صفحه اولیه

·    قابلیت به روز رسانی ، کم و زیاد کردن سرویس های موجود در برنامه بدون نیاز به اینترنت و با پیامکی هایی که از طرف سرور پیامک ارسال می شود.

 

 

منبع: mci.ir

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 3
  • بازدید کلی : 336